Jimmy Donaldson, geriau žinomas kaip MrBeast, tapo interneto ikona su vaizdo įrašais, kurie kainuoja milžiniškas pinigų sumas — bet koks yra jo turtas ir kiek jis iš tikrųjų uždirba?
Labai nedaug „YouTube“ kūrėjų gali reguliariai tiesiog išdalinti 100 000 dolerių nepažįstamiems žmonėms arba atkurti Willy Wonka šokolado fabriką tik tam, kad jį padovanotų. Tačiau būtent toks yra MrBeast gyvenimas.
Ar tai būtų 100 000 dolerių vertės deimanto dovanojimas, komandų varžymasis dėl 500 000 dolerių ar žmonių kova „Squid Game“ realaus gyvenimo atkūrime dėl 456 000 dolerių, jis tapo žinomas dėl vis didėjančių beprotiškų gerumo aktų.
Tačiau tai reikalauja didžiulių asmeninių išlaidų, paaukojant milijonus dolerių tam, kad taptų vienu garsiausių veidų internete.
Atsižvelgiant į tai, koks yra MrBeast turtas ir kaip jam lieka pinigų pačiam? Jis turi kelis pajamų šaltinius, kurie padeda ne tik išlaikyti save, bet ir užtikrinti nuolatinį augimą internete. Apžvelkime kiekvieną iš jų.
Koks yra MrBeast turtas?
Teigiama, kad MrBeast buvo daugiausia uždirbęs „YouTube“ kūrėjas, o 2024 metais jo turtas siekė apie 700 milijonų dolerių, remiantis CNBC duomenimis.
Žinoma, bet kokia turto vertinimo suma turi apimti tiek įsipareigojimus, tiek aktyvus, tad tai tik apytikslis skaičius. Daugelis bandė tiksliai nustatyti MrBeast turto vertę. Viena svetainė teigia, kad MrBeast turtas 2024 metų liepą buvo apie 1 milijardą dolerių.
Social Blade vertina, kad tik pagrindinis MrBeast kanalas sugeneravo iki 90,1 milijono dolerių metinių pajamų. Tačiau MrBeast valdo daugybę kitų kanalų, tokių kaip „MrBeast Gaming“ ir net ispanišką pagrindinio kanalo versiją su 25 milijonais prenumeratorių, todėl jo bendros metinės pajamos yra didesnės.
Kaip MrBeast uždirba pinigus?
MrBeast turi kelis žinomus pajamų šaltinius, įskaitant jo virusinį turinį ir daugybę verslo projektų.
Virusinis turinys
MrBeast turi uždirbti daug pinigų, kad galėtų kurti savo vaizdo įrašus, ir jo pagrindinis kanalas yra tarsi nuostolingas, siekiant pritraukti naujus žiūrovus — iš esmės tai rinkodaros išlaidos. Jis sukūrė kitus pajamų srautus, leidžiančius tai įgyvendinti, turėdamas vieną pagrindinį tikslą, kurį aptarsime vėliau straipsnyje.
Kaip ir bet kuris „YouTube“ partnerystės programos dalyvis, pagrindinis MrBeast pajamų šaltinis yra „AdSense“. Reklamos, tokios kaip vaizdinės, perdengiančios ar vaizdo įrašų, yra rodomos jo turinyje, ir jis gauna dalį uždirbtų pajamų.
Kitas dažnas pajamų šaltinis iš „YouTube“ vaizdo įrašų yra prekės ženklų sandoriai. Didelės ir mažos įmonės kreipiasi į atitinkamą turinį, kad reklamuotų save. Tačiau jei jos nori maksimalaus poveikio, MrBeast yra puikus pavyzdys, pasiekdamas bent 75 milijonus peržiūrų viename vaizdo įraše.
Jo turinio stilius skirtas pritraukti dėmesį, ir tokioje aplinkoje, kur svarbiausia dėmesys, jis yra auksinis standartas.
Kiti projektai
Ką gi reiškia kūrėjas be prekių? MrBeast turi unikalių drabužių linijas, pradedant „Beast“ drabužiais ir baigiant šokoladu. Jis netgi pristatė drabužių asortimentą savo „MrBeast Burger“ projektui.
Pradėjęs mėsainių tinklą visose Jungtinėse Valstijose, MrBeast padovanojo 100 dolerių už kiekvieną užsakymą, pateiktą pirmojoje jo atidarytoje vietoje. Iš pradžių atidaręs 300 vietų JAV, prekės ženklas išaugo iki 1 000 parduotuvių, išsiplėtęs į Europą ir likusią Šiaurės Amerikos dalį.
Kodėl MrBeast visa tai daro?
26 metų kūrėjas yra tikras filantropas, kurio ilgalaikis tikslas yra maksimaliai padidinti savo uždarbio galimybes tik tam, kad viską atiduotų. Pasak jo tviterio žinutės iš 2020 metų rugpjūčio, jis nori atidaryti „šimtus benamių prieglaudų“ ir „maisto bankų“.
Kad niekas nesuabejotų jo atsidavimu šiam kilniam tikslui, jis pažadėjo mirti su „0 dolerių savo banke“ ir siekia atsisakyti „materialistinio gyvenimo“, dažnai būdingo tiems, kurie turi šlovę ir turtus.