Ką reikia žinoti apie Google reklamą?

Kas sekundę „Google“ atliekama milijardai paieškų, ir dauguma paieškos rezultatų puslapių apima „Google“ reklamas. Įmonių apmokamos, „Google Ads“ yra efektyvus būdas pritraukti tinkamą, kvalifikuotą srautą į jūsų svetainę būtent tada, kai žmonės ieško jūsų siūlomų produktų ar paslaugų.

Šiame straipsnyje sužinosite, kas yra Google reklama, kaip ji veikia ir kodėl turėtumėte pradėti naudoti savo „Google“ reklamas.

Kas yra „Google“ reklamos?

„Google Ads“ yra „Google“ mokamos už paspaudimą (PPC) platformos pavadinimas, kuris leidžia įmonėms įgyti matomumą „Google“ turtuose. Dažniausia „Google Ads“ reklamos rūšis yra paieškos reklama, kuri rodoma paieškos sistemos rezultatų puslapyje (SERP) už paieškas, susijusias su reklamuotojo produktais ir paslaugomis, tačiau įmonės taip pat naudoja „Google Ads“ rodydamos vaizdo, apsipirkimo, „YouTube“ reklamas ir daugiau.

„Google“ paieškos reklamos

Žemiau yra pavyzdys „Google SERP“, kuriame rodomos reklamos. Yra dvi apmokamų rezultatų dalys: viena virš neapmokamų ar organinių rezultatų, kita apačioje.

„Google“ vaizdo reklamos

Kaip minėta aukščiau, galite taip pat vykdyti vaizdo kampanijas, kurios rodomos „Google Display Network“ – plačiame trečiųjų šalių svetainių, sutikusių rodyti „Google“ reklamas, tinkle. „Google Display“ reklamos gali būti teksto, vaizdo, vaizdo įrašų ar turtingos medijos formatu ir gali būti skirtingai taikomos, pvz., per auditorijas ir remarketingą.

„Google“ apsipirkimo reklamos

„Google“ apsipirkimo reklamos rodomos tiek įprastame SERP, tiek apsipirkimo skirtuke. Šios reklamos veikia kitaip nei įprastos paieškos reklamos, nes negalite taikyti raktinių žodžių. Vietoj to, jūs prižiūrite išsamų savo produktų katalogą ir „Google“ juos atitiks su paieškomis. Tačiau galite nurodyti „Google“, kuriems raktiniams žodžiams nenorite, kad jūsų reklamos būtų rodomos.

„YouTube“ reklamos

Kadangi „Google“ yra jos savininkas, „YouTube“ reklama vykdoma per „Google Ads“. Galite kurti vaizdo, teksto ar vaizdo reklamas, kurios rodomos prieš ir po vaizdo įrašų ir kitur platformoje. „YouTube“ reklamos taikymas veikia panašiai kaip vaizdo reklamos taikymas.

Kodėl „Google“ reklamos rodomos SERP

„Google Ads“ yra sutelktos aplink raktinius žodžius, žodžius, kuriuos žmonės greičiausiai naudoja ieškodami savo produkto. Kai reklamuotojai kuria „Google Ads“ paieškos kampaniją, jie sukuria reklamą su konkrečiu pasiūlymu ir pasirenka sąrašą raktinių žodžių, kuriuos taikys pagal pasiūlymą. Kai kas nors ieško „Google“ (taip pat žinoma kaip užklausa), „Google“ patikrins, ar yra reklamuotojų, siūlančių raktinius žodžius, susijusius su ta paieška. Jei yra, reklamos bus rodomos tame SERP.

Kaip „Google“ nusprendžia, kurias reklamas rodyti? Įsijungia „Google Ads“ aukcionas.

Norėdami „laimėti“ „Google Ads“ aukcionus ir matyti savo reklamą už atitinkamus raktinius žodžius, turite optimizuoti savo kokybės balą ir siūlymo sumą. Kuo aukštesnis jūsų kokybės balas, kartu su jūsų siūlymo suma, tuo geresnė jūsų reklamos padėtis. Šie veiksniai (tarp kitų) veikia jūsų kokybės balą:

Jūsų „Google“ reklamos atitikimas paieškos užklausai

  • „Google“ raktinio žodžio atitikimas jūsų reklamos grupei
  • Jūsų reklamos atitikimas jos nukreipimo puslapiui
  • Istorinis reklamos ir jos reklamos grupės paspaudimų rodiklis (CTR)
  • Bendras istorinis paskyros našumas
  • Yra ir bendrų privalumų turint aukštą kokybės balą:

Mažesnės išlaidos – „Google“ apdovanoja reklamuotojus su aukštais kokybės balais, mažindama jų mokestį už paspaudimą (CPC), padedant pagerinti investicijų grąžą.
Didesnis matomumas – kai turite aukštus kokybės balus, jūsų reklamos bus rodomos dažniau, geresnėse pozicijose SERP – viršuje, o ne apačioje puslapio. Tai leidžia gauti daugiau paspaudimų ir konversijų, nereikalaujant didinti savo pasiūlymų.

„Google Ads“ kainos

„Google Ads“ kaina skiriasi priklausomai nuo daugelio veiksnių, įskaitant jūsų raktinių žodžių ir pramonės konkurencingumą, jūsų geografinę vietą, reklamos kampanijų kokybę ir dar daugiau.

JAV vidutinis mokestis už paspaudimą „Google“ paieškos reklamoms visose pramonės šakose yra 2,32 USD. Kitose šalyse vidutinės „Google Ads“ kainos dažnai būna daug mažesnės.

„Google Ads“ našumo vertintojas: visiškai nemokamas jūsų „Google Ads“ paskyros auditas
Štai ir viskas! „Google Ads“ paaiškinta.