Pilnas gidas apie Google ads reklamą

Google Reklama

Atsižvelgiant į tai, kad „Google“ turi didžiulį pasiekiamumą, su daugiau nei 8,5 milijardais paieškų kasdien, tikėtina, kad jau matėte (ir tikriausiai paspaudėte) „Google“ reklamą — kaip ir jūsų potencialūs klientai.

Ir jei jūs radote šį tinklaraščio įrašą, greičiausiai norite pradėti naudotis „Google reklama“ savo verslui. Puiku, kad čia esate!

Kas yra „Google Ads“?

„Google Ads“ yra mokamos reklamos platforma, paremta mokėjimo už paspaudimą (PPC) modeliu, kur reklamuotojai moka už kiekvieną paspaudimą (arba parodymą) ant skelbimo.

„Google Ads“ yra efektyvus būdas pritraukti kvalifikuotą srautą arba potencialius klientus, kurie ieško produktų ar paslaugų, panašių į jūsų siūlomas. Naudodami „Google Ads“ galite padidinti svetainės lankomumą, gauti daugiau užklausų ir padidinti apsilankymus fizinėje parduotuvėje.

Ilgainiui „Google Ads“ taip pat padeda analizuoti ir optimizuoti skelbimus, kad jie pasiektų dar daugiau žmonių.

Kodėl verta reklamuotis per „Google“?

„Google“ yra dažniausiai naudojama paieškos sistema, kasdien gaunanti milijonus vartotojų paieškų. Be to, „Google Ads“ platforma veikia beveik du dešimtmečius, suteikdama jai tam tikrą pranašumą ir autoritetą mokamos reklamos srityje.

„Insider Intelligence“ prognozuoja, kad „Facebook“ sugeneruos 58,5% „Meta“ pasaulinių reklamos pajamų, iš viso sudarančių 121,90 mlrd. USD.

Jūsų konkurentai naudoja „Google Ads“ (galbūt net taikosi į jūsų prekės ženklą), todėl šimtai tūkstančių įmonių naudojasi „Google Ads“, siekdamos reklamuoti savo verslą. Tai reiškia, kad net jei jūs natūraliai pasiekiate aukštas pozicijas pagal paieškos terminus, jūsų rezultatus gali nustelbti konkurentų reklamos.

Pagrindinės „Google Ads“ sąvokos

  1. Skelbimų plėtiniai Skelbimų plėtiniai leidžia pridėti papildomos informacijos prie jūsų skelbimo be papildomų išlaidų. Plėtiniai gali būti penkių tipų: nuorodų, skambučio, vietos, pasiūlymo arba programėlės.
  2. Skelbimo reitingas (AdRank) Jūsų skelbimo reitingas nulemia jūsų skelbimo poziciją. Kuo aukštesnis reitingas, tuo geriau jis bus rodomas, daugiau žmonių jį pamatys ir padidės tikimybė, kad paspaus jūsų skelbimą. Reitingas nustatomas pagal jūsų didžiausią pasiūlymą, padaugintą iš kokybės balo.
  3. Bidding (Siūlymai) „Google Ads“ veikia pagal siūlymų sistemą, kurioje jūs, kaip reklamuotojas, pasirenkate didžiausią sumą, kurią norite mokėti už vieną paspaudimą ant jūsų skelbimo. Kuo didesnė jūsų siūloma suma, tuo geresnė bus jūsų reklamos pozicija. Yra trys siūlymo tipai: CPC, CPM arba CPE.
    • CPC (mokestis už paspaudimą) yra suma, kurią mokate už kiekvieną paspaudimą ant jūsų skelbimo.
    • CPM (mokestis už tūkstantį parodymų) yra suma, kurią mokate už tūkstantį reklamos parodymų.
    • CPE (mokestis už sąveiką) yra suma, kurią mokate, kai kas nors atliks jūsų skelbime nustatytą veiksmą.

    Taip pat peržiūrėsime siūlymo strategijas vėliau.

  4. Kampanijų tipai Prieš pradėdami mokamą „Google Ads“ kampaniją, turėsite pasirinkti vieną iš septynių kampanijų tipų: paieškos, vaizdinės reklamos, vaizdo, apsipirkimo, programėlės, išmaniąją arba „Performance Max“.
    • Paieškos reklamos yra tekstiniai skelbimai, rodomi paieškos rezultatų puslapyje.
    • Vaizdinės reklamos dažniausiai yra vaizdiniai skelbimai, rodomi svetainėse, priklausančiose „Google Display Network“ tinklui.
    • Vaizdo reklamos, trunkančios nuo šešių iki 15 sekundžių, rodomos „YouTube“.
    • Apsipirkimo kampanijos pasirodo paieškos rezultatuose ir „Google“ apsipirkimo skiltyje.
    • Programėlių kampanijos naudoja informaciją iš jūsų programėlės, kad optimizuotų skelbimus svetainėse.
    • Išmaniosios kampanijos leidžia „Google“ surasti geriausius tikslinius vartotojus, kad gautumėte kuo didesnę naudą už investuotus pinigus.
    • „Performance Max“ yra naujas kampanijų tipas, kuris leidžia reklamuotojams naudotis visu „Google Ads“ inventorizavimu iš vienos kampanijos.
  5. Paspaudimų dažnis (CTR) Jūsų CTR rodo, kiek paspaudimų gaunate ant skelbimo, palyginus su jo parodymais. Aukštesnis CTR rodo, kad skelbimas atitinka paieškos ketinimus ir taikomas pagal tinkamus raktinius žodžius.
  6. Konversijų rodiklis (CVR) CVR matuoja formos užpildymus, palyginus su bendru lankytojų skaičiumi jūsų nukreipimo puslapyje. Paprastai kalbant, aukštas CVR rodo, kad jūsų nukreipimo puslapis teikia sklandžią vartotojo patirtį, kuri atitinka skelbimo pažadus.
  7. Vaizdų tinklas „Google“ reklamos gali būti rodomos paieškos rezultatų puslapiuose arba svetainėse, priklausančiose „Google Display Network“ (GDN) tinklui. GDN yra svetainių tinklas, kuriame siūlomos vietos „Google Ads“ reklamai — šios reklamos gali būti tekstinės arba vaizdinės ir rodomos kartu su turiniu, susijusiu su jūsų taikomais raktiniais žodžiais. Populiariausios vaizdinės reklamos galimybės yra „Google Shopping“ ir programėlių kampanijos.
  8. Parodymai Kiekvieną kartą, kai jūsų skelbimas rodomas SERP, jis gauna parodymą. Kai kurie reklamuotojai ir rinkodaros specialistai neformaliai vadina tai „akimis ant reklamos“.

    Parodymai sudaro pusę CTR formulės, minėtos anksčiau.

    Šią įžvalgą apie parodymus galite naudoti norėdami suprasti, kiek žmonių, matydami jūsų skelbimą, spustelėja ir pereina į jūsų nukreipimo puslapį. Tai leidžia optimizuoti skelbimą, kad gautumėte aukštesnį CTR.

    Atminkite, kad beveik neįmanoma visų parodymų paversti paspaudimais ir pasiekti 100% CTR. Žmonės gali išeiti iš SERP (nulinių paspaudimų paieška), paspausti konkurento skelbimą arba pasirinkti natūralų paieškos rezultatą, o ne jūsų skelbimą.

  9. Raktiniai žodžiai Kai „Google“ vartotojas įveda užklausą į paieškos lauką, „Google“ pateikia įvairius rezultatus, atitinkančius paieškos ketinimus. Raktiniai žodžiai yra žodžiai arba frazės, kurie atitinka tai, ko ieško paieškos vartotojas ir gali atsakyti į jo užklausą.
    Jūs pasirenkate raktinius žodžius pagal tai, pagal kokias užklausas norite, kad būtų rodomas jūsų skelbimas. Pavyzdžiui, vartotojas, kuris įveda „kaip pašalinti kramtomąją gumą nuo batų“, matys rezultatus iš reklamuotojų, kurie taikė tokius raktinius žodžius kaip „guma ant batų“ arba „valyti batus“.

    Neigiami raktiniai žodžiai yra raktinių žodžių sąrašas, pagal kuriuos nenorite būti rodomi. „Google“ neleis jums dalyvauti siūlymuose pagal šiuos raktinius žodžius. Paprastai jie yra pusiau susiję su jūsų numatytais paieškos terminais, tačiau neatitinka to, ką siūlote ar norite reklamuoti.

    1. PPC (mokestis už paspaudimą) Mokestis už paspaudimą, arba PPC, yra reklamos tipas, kur reklamuotojas moka už kiekvieną paspaudimą ant reklamos. PPC nėra išskirtinai taikomas tik „Google Ads“, tačiau tai yra dažniausiai naudojamas mokamos kampanijos tipas. Svarbu suprasti PPC veikimo principus prieš pradedant pirmąją „Google Ads“ kampaniją.
    2. Kokybės balas (QS) Jūsų kokybės balas matuoja reklamos kokybę pagal paspaudimų dažnį (CTR), raktinių žodžių atitikimą, nukreipimo puslapio kokybę ir jūsų ankstesnius rezultatus SERP. Kokybės balas yra svarbus veiksnys, lemiantis jūsų skelbimo reitingą.

    Kaip veikia „Google Ads“?

    „Google Ads“ procese dalyvauja trys pagrindiniai žaidėjai: paieškos sistemos naudotojas, reklamuotojas ir pati „Google Ads“ platforma. Kiekvienas iš jų turi savo vaidmenį, padedantį „Google Ads“ veikti taip, kad reklamuotojai galėtų užsidirbti pinigų, o klientai pamatytų (ir galbūt įsigytų) produktus ar paslaugas, atitinkančius jų poreikius.

    Štai kaip vyksta procesas:

    1. Reklamuotojai pateikia pasiūlymus raktiniams žodžiams per „Google Ads“. Raktinių žodžių siūlymai yra būdas, kaip reklamuotojai praneša „Google“, kokiais raktiniais žodžiais jie nori, kad jų reklamos būtų rodomos paieškos rezultatų puslapiuose (SERP). Raktinių žodžių pasiūlymų kainos gali svyruoti nuo kelių dolerių iki šimtų dolerių už vieną raktinį žodį. Paprastai reklamuotojai nustato dienos biudžetą, kuris naudojamas finansuoti individualius raktinių žodžių pasiūlymus.

      Be to, nesvarbu, kokio dydžio jūsų verslas ar kiek turite išteklių, galite pritaikyti savo reklamas pagal savo biudžetą. „Google Ads“ įrankis leidžia išlaikyti mėnesio išlaidų ribą ir bet kuriuo metu sustabdyti ar nutraukti reklamos išlaidas.

    2. Potencialūs klientai atlieka paiešką pagal raktinį žodį „Google“ paieškoje. Vėliau potencialus klientas ieško raktinio žodžio, už kurį reklamuotojas pateikė pasiūlymą. SERP jie pamatys reklamas, kurios glaudžiai atitinka jų užklausos ketinimus. Reklamos tvarka priklausys nuo reklamos reitingo.
    3. „Google“ rodo reklamas pagal raktinį žodį, remdamasi reklamos reitingu. Laikotarpiu nuo to momento, kai naudotojas įveda paieškos terminą į „Google“ paieškos laukelį, iki tol, kol SERP rodomas raktinis žodis, „Google“ fone greitai atlieka reklamos reitingavimo procesą.

      Per kelias sekundes „Google“ įvertina reklamuotojus nuo pirmosios pozicijos iki visų galimų reklamos vietų SERP. Jie naudoja raktinių žodžių kokybės balą ir reklamuotojų pasiūlytą sumą raktiniam žodžiui nustatyti, kas užims pirmąją, antrąją, trečiąją ir kitas pozicijas.

    4. Potencialus klientas pereina į vieną iš svetainių, rodomų SERP. Kai klientas pamato reklamas už raktinį žodį, kurį jis ieškojo, jis gali pasirinkti spustelėti tą, kuri, jo manymu, geriausiai atitinka paieškos ketinimą.

      Iš ten jis gali nuspręsti įsigyti produktą arba grįžti į SERP ir pasirinkti kitą reklamą arba natūralų SERP rezultatą. Taip pat gali baigti paiešką be paspaudimo ar pirkimo.

    Veiksniai, darantys įtaką „Google Ads“

    Daug veiksnių turi įtakos jūsų gebėjimui sukurti veiksmingas ir aukštą našumą turinčias „Google Ads“ kampanijas. Štai pagrindiniai iš jų:

    Reklamos reitingas (AdRank)

    Reklamos reitingas nulemia, kurioje vietoje bus rodoma jūsų reklama. Jis apskaičiuojamas pagal formulę, kuri atsižvelgia į kokybės balą ir jūsų siūlytą sumą už raktinį žodį.

    Kokybės balas priklauso nuo reklamos kokybės ir atitikimo, o „Google“ matuoja tai pagal tai, kiek žmonių spustelėja jūsų reklamą, kai ji rodoma — tai yra, jūsų CTR. Jūsų CTR priklauso nuo to, kaip gerai jūsų reklama atitinka paieškos ketinimą, kurį galite suprasti iš trijų sričių:

    • Kiek jūsų raktiniai žodžiai yra atitinkami.
    • Ar jūsų reklamos tekstas ir CTA (kvietimas veikti) atitinka paieškos ketinimus.
    • Vartotojo patirtis jūsų nukreipimo puslapyje.

    Jūsų kokybės balas yra pagrindinis veiksnys, į kurį turėtumėte atkreipti dėmesį, kai pradedate kurti pirmąją „Google Ads“ kampaniją — net prieš padidindami savo pasiūlymą. Kuo aukštesnis jūsų kokybės balas, tuo mažesnės bus jūsų įsigijimo išlaidos, ir tuo geresnės pozicijos gausite be papildomų išlaidų.

    Lokacija

    Kai pirmą kartą nustatote savo „Google“ reklamą, turite pasirinkti geografinę sritį, kurioje bus rodoma jūsų reklama. Jei turite fizinę parduotuvę, ši zona turėtų apimti protingą spindulį aplink jūsų vietą.

    Jei turite el. prekybos parduotuvę ir fizinį produktą, jūsų lokacija turėtų būti nustatyta tose vietose, kuriose siunčiate prekes. Jei teikiate paslaugą ar produktą, prieinamą visame pasaulyje, tuomet ribų nėra.

    Jūsų vietos nustatymai turės įtakos reklamos rodymo vietai. Pavyzdžiui, jei turite jogos studiją San Franciske, žmogus Niujorke, įvedęs užklausą „jogos studija“, nematys jūsų rezultato, nepaisant jūsų reklamos reitingo. Taip yra todėl, kad „Google“ siekia rodyti vartotojams aktualiausius rezultatus.

    Raktiniai žodžiai

    Raktinių žodžių tyrimai yra tokie pat svarbūs mokamai reklamai, kaip ir natūraliai paieškai. Jūsų raktiniai žodžiai turi kuo labiau atitikti vartotojo paieškos ketinimus, nes „Google“ atitinka jūsų reklamą su paieškos užklausomis, remdamasi pasirinktais raktiniais žodžiais.

    Kiekviena reklamos grupė, kurią sukursite savo kampanijoje, taikys į nedidelį raktinių žodžių rinkinį (optimalu pasirinkti nuo vieno iki penkių raktinių žodžių), ir „Google“ rodys jūsų reklamą, remdamasi šiomis pasirinktomis frazėmis.

    Atitikimo tipai (Match Types)

    Atitikimo tipai suteikia jums šiek tiek laisvės pasirinkus raktinius žodžius — jie nurodo „Google“, ar norite, kad paieškos užklausa tiksliai atitiktų jūsų raktinį žodį, ar jūsų reklama turėtų būti rodoma bet kam, kas ieško susijusios užklausos. Yra keturi atitikimo tipai, iš kurių galite rinktis:

    • Platus atitikimas yra numatytasis nustatymas, kuris naudoja bet kurį žodį iš jūsų raktinio žodžio frazės bet kokia tvarka. Pavyzdžiui, „ožkų joga Ouklande“ atitiks „ožkų joga“ arba „joga Ouklande“.
    • Modifikuotas platus atitikimas leidžia užrakinti tam tikrus žodžius raktinių žodžių frazėje, pažymint juos „+“ ženklu. Jūsų atitikimai įtrauks bent jau šį žodį. Pavyzdžiui, „+ožkos joga Ouklande“ gali duoti rezultatus „ožkos“, „ožkos ir maistas“ arba „ožkos ir joga“.
    • Frazių atitikimas atitiks užklausas, kurios apima jūsų raktinių žodžių frazę tikslia tvarka, tačiau gali turėti papildomus žodžius prieš ar po jos. Pavyzdžiui, „ožkų joga“ gali duoti rezultatus „marga ožkų joga“ arba „ožkų joga su šuniukais“.
    • Tikslus atitikimas išlaiko jūsų raktinių žodžių frazę, kaip ji yra parašyta, tikslia tvarka. Pavyzdžiui, „ožkų joga“ nebus rodoma, jei kas nors įves „ožkos joga“ ar „ožkų jogos užsiėmimai“.

    Jei tik pradedate ir nežinote, kaip tiksliai ieškos jūsų tikslinė auditorija, pereikite nuo plataus atitikimo prie siauresnio požiūrio, kad galėtumėte išbandyti, kokios užklausos duoda geriausius rezultatus.

    Kaip naudoti „Google Ads“

    Nusprendėte pradėti naudoti „Google Ads“? Puiku! Pradėti yra paprasta, tačiau reikia atlikti kelis žingsnius. Štai žingsnis po žingsnio vadovas, kaip nustatyti savo pirmąją kampaniją „Google Ads“.

    1. Naudokite „Google Ads“ planavimo šabloną.

    Jums nereikia pradėti nuo nulio naudojant „Google Ads“. Naudodami „Google Ads PPC Kit“, jūs pašalinsite spėliojimus ir turėsite galimybę greičiau pradėti konkuruoti su kitais.

    2. Sukurkite savo „Google Ads“ paskyrą.

    Pirmiausia, eikite į „Google Ads“ pagrindinį puslapį. Dešiniajame viršutiniame kampe spustelėkite „Pradėti dabar“ (angl. „Start Now“).

    Jūs būsite nukreipti prisijungti prie „Google“ paskyros arba susikurti naują.

    Kaip naudoti „Google Ads“

    3. Pasirinkite savo verslo pavadinimą ir svetainę.

    Prisijungę būsite nukreipti į puslapį, kuriame turėsite pateikti savo verslo pavadinimą ir svetainę. Šis domenas bus vieta, kurioje atsidurs visi, kurie spustelės jūsų reklamą.

    4. Pasirinkite savo reklamos tikslą.

    Toliau pasirinkite pagrindinį reklamos tikslą. Turite keturis pasirinkimus: gauti daugiau skambučių, gauti daugiau pardavimų ar registracijų svetainėje, padidinti apsilankymus fizinėje vietoje arba padidinti peržiūras ir įsitraukimą „YouTube“.

    5. Sukurkite savo reklamą.

    Kitas žingsnis – sukurti reklamą. Tam reikia kūrybiškumo ir gali būti šiek tiek sudėtinga.

    Laimei, „Google“ suteikia patarimų, ką rašyti. Visgi svarbiausia yra sukurti reklamą, kuri pritrauktų ir konvertuotų jūsų auditoriją.

    „Google Ads“ ekspertas Andrew Hoganas teigia: „Puikios reklamos esmė yra giliai suprasti, kas yra jūsų klientas ir ko jis ieško. Puiki „Google“ reklama tiesiogiai kalba klientui ir leidžia jam jaustis taip, tarsi atsakymas į jo paiešką yra vos vieno paspaudimo atstumu.“

    6. Pridėkite raktinių žodžių temas.

    Kitame puslapyje galite pasirinkti raktinius žodžius, kurie atitinka jūsų prekės ženklą. „Google“ pasiūlys kelis, jei nesate susipažinę su raktinių žodžių tyrimais. Rekomenduojame pradėti nuo tų, kuriuos siūlo „Google“. Pasirinkę tinkamus raktinius žodžius, spustelėkite „Kitas“.

    7. Nustatykite savo reklamos vietą.

    Šiame puslapyje galite pasirinkti vietą ar vietas, kur norite, kad būtų rodoma jūsų reklama. Tai gali būti netoli jūsų fizinio adreso arba bet kurioje kitoje vietoje.

    8. Nustatykite savo biudžetą.

    Čia galite naudotis „Google“ siūlomais biudžeto pasirinkimais arba įvesti konkretų biudžetą.

    Google ads reklamos paslaugos

    9. Patvirtinkite mokėjimą.

    Galiausiai pateikite savo atsiskaitymo informaciją.

    Ir tai viskas! Taip lengva sukurti pirmąją „Google Ads“ reklamą.

    Kaip matote, nustatyti mokamas kampanijas per „Google“ yra gana paprasta (ir greita), nes platforma veda jus per visą procesą ir pateikia naudingų užuominų. Jei jau turite sukurtą reklamos tekstą ir/ar vaizdus, nustatymas neturėtų užtrukti daugiau nei 10 minučių.

    Tačiau yra ir papildomų dalykų, kuriuos reikia atlikti, kad reklamos būtų optimaliai nustatytos ir lengvai stebimos. Apžvelgsime juos toliau. Kai jūsų reklamos bus pateiktos peržiūrai, štai ką turėsite daryti toliau.

    10. Susiekite savo „Google Analytics“ paskyrą.

    Tikriausiai jau turite „Google Analytics“ įdiegtą savo svetainėje (jei ne, štai kaip tai padaryti „WordPress“ svetainėje), kad galėtumėte sekti srautą, konversijas, tikslus ir kitus unikalius rodiklius. Taip pat reikia susieti savo „Analytics“ paskyrą su „Google Ads“. Tai leis jums lengviau sekti, analizuoti ir pateikti ataskaitas tarp kanalų ir kampanijų, nes galėsite matyti visus įvykius vienoje vietoje.

    11. Pridėkite UTM kodus.

    „Urchin Tracking Module“ (UTM) kodai naudojami „Google“, kad būtų galima stebėti bet kokią veiklą, susijusią su konkrečia nuoroda. Tikriausiai jau matėte juos anksčiau — tai ta URL dalis, kuri prasideda po klaustuko („?“). UTM kodai parodo, kuri reklama ar pasiūlymas sukėlė konversiją, kad galėtumėte sekti efektyviausius kampanijos komponentus. UTM kodai palengvina „Google Ads“ optimizavimą, nes tiksliai žinote, kas veikia.

    Triukas yra pridėti UTM kodus kampanijos lygiu, kai nustatote savo „Google Ads“, kad nereikėtų to daryti rankiniu būdu kiekvienai reklamos nuorodai. Kitaip galite juos pridėti rankiniu būdu, naudodamiesi „Google UTM“ kūrimo įrankiu.

    12. Nustatykite konversijų stebėjimą.

    Konversijų stebėjimas jums parodo, kiek klientų ar potencialių klientų įsigijote iš savo reklamos kampanijų. Tai nėra privaloma, tačiau be jo spėliosite savo reklamos ROI (investicijų grąžą).

    Konversijų stebėjimas leidžia stebėti pardavimus (ar kitas veiklas) jūsų svetainėje, programėlių įdiegimus arba skambučius, gautus iš jūsų reklamų.

    13. Integruokite „Google Ads“ su savo CRM.

    Duomenų centralizavimas vienoje vietoje, kur galite juos stebėti, analizuoti ir pateikti ataskaitas, yra labai naudinga. Jūs jau naudojate savo CRM (klientų valdymo sistemą), kad galėtumėte sekti kontaktų duomenis ir potencialius klientus. Integravus „Google Ads“ su savo CRM, galite stebėti, kurios reklamos kampanijos veikia jūsų auditorijai, kad galėtumėte tęsti rinkodarą su atitinkamais pasiūlymais.

    Tai suteiks jums galimybę efektyviau valdyti savo reklamines kampanijas ir didinti sėkmės tikimybę.

    „Google Ads“ kampanijų tipai

    „Google Ads“ siūlo penkis skirtingus kampanijų tipus. Aptarkime, kada kiekvienas jų yra optimalus pasirinkimas ir kodėl turėtumėte pasirinkti vieną ar kitą.

    1. Paieškos reklamos kampanijos

    Paieškos reklamos yra tekstiniai skelbimai, kurie rodomi „Google“ paieškos rezultatų puslapiuose. Pavyzdžiui, paieškos užklausa „kišeniniai kvadratai“ gali parodyti remiamus rezultatus:

    Paieškos reklamos privalumas yra tas, kad jūsų skelbimas rodomas toje vietoje, kur dauguma vartotojų pirmiausia ieško informacijos – „Google“. Be to, „Google“ rodo jūsų reklamą tokiu pačiu formatu kaip ir kitus rezultatus (tik su žyme „Reklama“), todėl vartotojai yra įpratę matyti ir spustelėti tokius rezultatus.

    2. Vaizdinės reklamos kampanijos

    „Google“ turi svetainių tinklą įvairiose pramonės šakose ir skirtingoms auditorijoms, kurios pasirenka rodyti „Google Ads“ reklamas – tai vadinama „Google Display Network“ (vaizdų tinklu). Svetainių savininkai gauna atlygį už kiekvieną paspaudimą arba parodymą, o reklamuotojai gali pasiekti tikslines auditorijas, kurios atitinka jų personažus.

    Tai paprastai yra vaizdinės reklamos, kurios pritraukia vartotojų dėmesį nuo puslapio turinio:

    3. Vaizdo reklamos kampanijos

    Nepamirškite, „YouTube“ taip pat yra paieškos sistema. Todėl tinkami raktiniai žodžiai gali padėti jums atsidurti prieš vaizdo įrašą ir pritraukti vartotojų dėmesį.

    Štai pavyzdys vaizdo reklamos, kuri pasirodo kito vaizdo įrašo viduryje, mokančio, kaip užsirišti kaklaraištį:

    4. Programėlių reklamos kampanijos

    „Google App Campaigns“ skatina jūsų mobiliosios programėlės diegimą per reklamą, kuri rodoma „Google Search Network“, „YouTube“, „Google Play“, „Google Display Network“ ir daugiau.

    Galite rodyti reklamas, kurios skatina jūsų auditoriją įdiegti jūsų programėlę arba, jei jie jau ją naudoja, atlikti tam tikrą veiksmą programėlėje.

    Skirtingai nuo kitų reklamos tipų, jūs nekuriate konkrečios programėlės reklamos kampanijos dizaino. Vietoj to, pateikiate „Google“ informaciją apie savo programėlę ir auditoriją bei pateikiate pasiūlymą. „Google“ rūpinasi likusiu, kad jūsų programėlė būtų parodyta tinkamoms akims.

    5. Prekybos reklamos kampanijos

    Dar vienas „Google Ads“ tipas yra „Google Shopping“ reklamos kampanijos. Prekybos kampanijos, kaip ir kitos reklamos rūšys, rodomos SERP ir apima išsamią produkto informaciją, pvz., kainą ir vaizdinę informaciją apie produktą. Prekybos kampaniją galite vykdyti per „Google Merchant Center“, kur pateikiate specifinę informaciją apie produktus, o „Google“ iš to sukuria jūsų prekybos reklamas.

    Vietoj to, kad reklamuotumėte savo prekės ženklą kaip visumą, prekybos reklamos leidžia jums reklamuoti konkrečius produktus ir produktų linijas. Štai kodėl, kai ieškote tam tikro produkto „Google“, pamatysite skirtingų prekių ženklų reklamas viršuje arba šone. Pavyzdžiui, ieškant „bėgimo bateliai“, rodoma reklama viršuje yra „Google Search“ reklama, o specifiniai produktai šone yra optimizuotos „Google Shopping“ reklamos pagal raktinį žodį „bėgimo bateliai“.

    „Google Ads“ reklamos pavyzdžiai

    Vienas sėkmingiausių remiamos reklamos kanalų yra „Google Ads“. Jis suteikia jums prieigą prie įvairių reklamos galimybių ir potencialių klientų iš dviejų didžiausių paieškos sistemų pasaulyje – „Google“ ir „YouTube“ – bei milijonų svetainių tinklo, kur galite talpinti reklamas.

    Todėl naudinga sutelkti dėmesį į „Google Ads“ naudojimą norint padidinti matomumą, padidinti prekės ženklo žinomumą ir dar daugiau. Kitaip galite iššvaistyti reklamos biudžetą nereikšmingiems paspaudimams iš nereikšmingų auditorijų.

    Pažvelkime, kas sudaro veiksmingą „Google Ads“ reklamą, ir pasisemkime įkvėpimo iš puikių pavyzdžių.

    „Google Ads“ reklamos pavyzdžiai

    Naudokite viliojantį tekstą, kad pritrauktumėte klientus

    Visi žinome geros reklamos vertę bet kokioje kampanijoje, ypač „Google Ads“. Naudodami aiškią, glaustą žinutę, lengviau patraukti savo tikslinę auditoriją.

    Puikus to pavyzdys yra šis: trumpas, paprastas ir tiesiai į esmę.

    Kodėl tai patinka: „Dropbox“ pritraukiantis aprašymas pritraukia klientus ir išsiskiria iš kitų reklamų. Tie, kurie domisi failų dalijimosi paslaugomis, ras šią reklamą aktualią, o faktas, kad „Dropbox“ turi daugiau nei 500 milijonų naudotojų, patvirtina jo populiarumą tarp tikslinės auditorijos.

    Kaip tai galite padaryti:

    • Reklamos tekstas turėtų aiškiai paaiškinti jūsų produkto ar paslaugos tikslą.
    • Mažiau yra daugiau – sutelkite dėmesį tik į svarbiausias funkcijas.
    • Mūsų patarimas: būkite tiesmukiški, nesusitelkite per daug į naudą, o akcentuokite, ką darote geriausiai.

    Taikykite į visus svarbius raktinius žodžius ir dar daugiau

    Jūsų tikslinės paieškos frazės daro didelę įtaką „Google Ads“ ROI (investicijų grąžai). Tačiau gali prireikti šiek tiek laiko išsiaiškinti, kurie paieškos raktiniai žodžiai veikia geriausiai.

    Turite galvoti apie neigiamus, frazių atitikimą, platų atitikimą ar tikslų atitikimą raktinius žodžius, kurie gali smarkiai paveikti jūsų reklamos veikimą.

    Kaip tai galite padaryti:

    • Atlikite išsamią raktinių žodžių analizę ir pasiūlykite kainą už tuos raktinius žodžius, kurie atspindi jūsų prekės ženklą ir jo siūlymus.
    • Būkite kuo specifiškesni su savo raktiniais žodžiais, nes jie bus labiau susiję su jūsų produktu.
    • Būtinai siūlykite kainą už prekės ženklo raktinius žodžius, kad pritrauktumėte tikslinę auditoriją.