Atsižvelgiant į tai, kad „Google“ turi didžiulį pasiekiamumą, su daugiau nei 8,5 milijardais paieškų kasdien, tikėtina, kad jau matėte (ir tikriausiai paspaudėte) „Google“ reklamą — kaip ir jūsų potencialūs klientai.
Ir jei jūs radote šį tinklaraščio įrašą, greičiausiai norite pradėti naudotis „Google reklama“ savo verslui. Puiku, kad čia esate!
Kas yra „Google Ads“?
„Google Ads“ yra mokamos reklamos platforma, paremta mokėjimo už paspaudimą (PPC) modeliu, kur reklamuotojai moka už kiekvieną paspaudimą (arba parodymą) ant skelbimo.
„Google Ads“ yra efektyvus būdas pritraukti kvalifikuotą srautą arba potencialius klientus, kurie ieško produktų ar paslaugų, panašių į jūsų siūlomas. Naudodami „Google Ads“ galite padidinti svetainės lankomumą, gauti daugiau užklausų ir padidinti apsilankymus fizinėje parduotuvėje.
Ilgainiui „Google Ads“ taip pat padeda analizuoti ir optimizuoti skelbimus, kad jie pasiektų dar daugiau žmonių.
Kodėl verta reklamuotis per „Google“?
„Google“ yra dažniausiai naudojama paieškos sistema, kasdien gaunanti milijonus vartotojų paieškų. Be to, „Google Ads“ platforma veikia beveik du dešimtmečius, suteikdama jai tam tikrą pranašumą ir autoritetą mokamos reklamos srityje.
„Insider Intelligence“ prognozuoja, kad „Facebook“ sugeneruos 58,5% „Meta“ pasaulinių reklamos pajamų, iš viso sudarančių 121,90 mlrd. USD.
Jūsų konkurentai naudoja „Google Ads“ (galbūt net taikosi į jūsų prekės ženklą), todėl šimtai tūkstančių įmonių naudojasi „Google Ads“, siekdamos reklamuoti savo verslą. Tai reiškia, kad net jei jūs natūraliai pasiekiate aukštas pozicijas pagal paieškos terminus, jūsų rezultatus gali nustelbti konkurentų reklamos.
Pagrindinės „Google Ads“ sąvokos
- Skelbimų plėtiniai Skelbimų plėtiniai leidžia pridėti papildomos informacijos prie jūsų skelbimo be papildomų išlaidų. Plėtiniai gali būti penkių tipų: nuorodų, skambučio, vietos, pasiūlymo arba programėlės.
- Skelbimo reitingas (AdRank) Jūsų skelbimo reitingas nulemia jūsų skelbimo poziciją. Kuo aukštesnis reitingas, tuo geriau jis bus rodomas, daugiau žmonių jį pamatys ir padidės tikimybė, kad paspaus jūsų skelbimą. Reitingas nustatomas pagal jūsų didžiausią pasiūlymą, padaugintą iš kokybės balo.
- Bidding (Siūlymai) „Google Ads“ veikia pagal siūlymų sistemą, kurioje jūs, kaip reklamuotojas, pasirenkate didžiausią sumą, kurią norite mokėti už vieną paspaudimą ant jūsų skelbimo. Kuo didesnė jūsų siūloma suma, tuo geresnė bus jūsų reklamos pozicija. Yra trys siūlymo tipai: CPC, CPM arba CPE.
- CPC (mokestis už paspaudimą) yra suma, kurią mokate už kiekvieną paspaudimą ant jūsų skelbimo.
- CPM (mokestis už tūkstantį parodymų) yra suma, kurią mokate už tūkstantį reklamos parodymų.
- CPE (mokestis už sąveiką) yra suma, kurią mokate, kai kas nors atliks jūsų skelbime nustatytą veiksmą.
Taip pat peržiūrėsime siūlymo strategijas vėliau.
- Kampanijų tipai Prieš pradėdami mokamą „Google Ads“ kampaniją, turėsite pasirinkti vieną iš septynių kampanijų tipų: paieškos, vaizdinės reklamos, vaizdo, apsipirkimo, programėlės, išmaniąją arba „Performance Max“.
- Paieškos reklamos yra tekstiniai skelbimai, rodomi paieškos rezultatų puslapyje.
- Vaizdinės reklamos dažniausiai yra vaizdiniai skelbimai, rodomi svetainėse, priklausančiose „Google Display Network“ tinklui.
- Vaizdo reklamos, trunkančios nuo šešių iki 15 sekundžių, rodomos „YouTube“.
- Apsipirkimo kampanijos pasirodo paieškos rezultatuose ir „Google“ apsipirkimo skiltyje.
- Programėlių kampanijos naudoja informaciją iš jūsų programėlės, kad optimizuotų skelbimus svetainėse.
- Išmaniosios kampanijos leidžia „Google“ surasti geriausius tikslinius vartotojus, kad gautumėte kuo didesnę naudą už investuotus pinigus.
- „Performance Max“ yra naujas kampanijų tipas, kuris leidžia reklamuotojams naudotis visu „Google Ads“ inventorizavimu iš vienos kampanijos.
- Paspaudimų dažnis (CTR) Jūsų CTR rodo, kiek paspaudimų gaunate ant skelbimo, palyginus su jo parodymais. Aukštesnis CTR rodo, kad skelbimas atitinka paieškos ketinimus ir taikomas pagal tinkamus raktinius žodžius.
- Konversijų rodiklis (CVR) CVR matuoja formos užpildymus, palyginus su bendru lankytojų skaičiumi jūsų nukreipimo puslapyje. Paprastai kalbant, aukštas CVR rodo, kad jūsų nukreipimo puslapis teikia sklandžią vartotojo patirtį, kuri atitinka skelbimo pažadus.
- Vaizdų tinklas „Google“ reklamos gali būti rodomos paieškos rezultatų puslapiuose arba svetainėse, priklausančiose „Google Display Network“ (GDN) tinklui. GDN yra svetainių tinklas, kuriame siūlomos vietos „Google Ads“ reklamai — šios reklamos gali būti tekstinės arba vaizdinės ir rodomos kartu su turiniu, susijusiu su jūsų taikomais raktiniais žodžiais. Populiariausios vaizdinės reklamos galimybės yra „Google Shopping“ ir programėlių kampanijos.
- Parodymai Kiekvieną kartą, kai jūsų skelbimas rodomas SERP, jis gauna parodymą. Kai kurie reklamuotojai ir rinkodaros specialistai neformaliai vadina tai „akimis ant reklamos“.
Parodymai sudaro pusę CTR formulės, minėtos anksčiau.
Šią įžvalgą apie parodymus galite naudoti norėdami suprasti, kiek žmonių, matydami jūsų skelbimą, spustelėja ir pereina į jūsų nukreipimo puslapį. Tai leidžia optimizuoti skelbimą, kad gautumėte aukštesnį CTR.
Atminkite, kad beveik neįmanoma visų parodymų paversti paspaudimais ir pasiekti 100% CTR. Žmonės gali išeiti iš SERP (nulinių paspaudimų paieška), paspausti konkurento skelbimą arba pasirinkti natūralų paieškos rezultatą, o ne jūsų skelbimą.
- Raktiniai žodžiai Kai „Google“ vartotojas įveda užklausą į paieškos lauką, „Google“ pateikia įvairius rezultatus, atitinkančius paieškos ketinimus. Raktiniai žodžiai yra žodžiai arba frazės, kurie atitinka tai, ko ieško paieškos vartotojas ir gali atsakyti į jo užklausą.
Jūs pasirenkate raktinius žodžius pagal tai, pagal kokias užklausas norite, kad būtų rodomas jūsų skelbimas. Pavyzdžiui, vartotojas, kuris įveda „kaip pašalinti kramtomąją gumą nuo batų“, matys rezultatus iš reklamuotojų, kurie taikė tokius raktinius žodžius kaip „guma ant batų“ arba „valyti batus“.